Obchodní podmínky

Provozovatel internetového portálu

Název společnosti: Zuzana Matulová - jedlýFOTOpapír.cz
Ulice a číslo popisné: Tylova 19 
Město a PSČ: Jihlava, 58601
Stát: ČR
IČ: 04370333
DPH - neplátce

Na adrese sídla nemáme pobočku, kde by bylo možné vyřídit objednávku osobně!

Odpovědná osoba a kontakt

Za služby a zboží je zodpovědná:

Zuzana Matulová

tel: +420 723442224

email: info@jedlyfotopapir.cz

Pracovní doba

Provozní doba telefonu +420 723442224 je:

pondělí 10-12 a 13-18

úterý 10-12 a 13-19

středa 10-12 a 13-19

čtvrtek 10-12 a 13-19

pátek 10-12 a 13-19

sobota, neděle a státní svátky: mimo provoz

* v časy mimo provoz nám můžete zaslat sms.

Tisk realizujeme v tomto čase:

pondělí 10-12 a 13-16

úterý 10-12 a 13-16

středa 10-12 a 13-16

čtvrtek 10-12 a 13-16

pátek 10-12

sobota, neděle a státní svátky: mimo provo

* tisk mimo tuto dobu lze domluvit individuálně

Odesílání zásilek:

Česká Pošta - zásilky můžeme odeslat až do 20:00 na poště s provozem do 20:00. Z toho důvodu se může stát, že ačkoli většinu zásilek odesíláme do 16:00, bude Vaše zásilka předána poště až po "rozhodném čase pro podání" (čas kdy balíček odjede ještě ten den z pošty).

Kurýrní přepravci - data pro přepravu kurýrní společností musí být přepravci předána nejdéle do 18:00 jeden pracovní den před vyzvednutím zásilky kurýrem

 

 Odesláním objednávky na tiskovou rozmnoženinu (požadovaný obrázek) zákazník stvrzuje, že kupuje zboží výhradně pro svou osobní potřebu.

1) O registraci

"Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě "jedlýFOTOpapír.cz" a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy "jedlýFOTOpapír.cz", v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti."

Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 50kB. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese:"info@jedlyfotopapir.cz", nebo na uvedené pevné adrese.

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření kupní smlouvy nedojde.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí, u zboží vyráběného na míru před započetím jeho výroby. V případě, že nebude objednávka zrušena do této doby a již započne výroba zboží nebo je již zásilka odeslána, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s výrobou a expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu zvoleného způsobu přepravy i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

Storno objednávky

Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky. Toto neplatí pro objednávky s expres expedicí.

3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:

Osobní odběr

Objednávku je možné vyzvednout následující pracovní den po 16hod za předpokladu, že objednané zboží je skladem, u zboží na zakázku v případě tisku bez grafických úprav. V ostatních případech vás budeme informovat. Objednávky lze vyzvedávat pouze v předem dohodnuté době. Přesnou adresu vyzvednutí Vám zašleme spolu s mapou po potvrzení objednávky.

Zboží doručováno přepravní balíkovou firmou PPL.

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 100,- Kč. Cena přepravy zahrnuje označení balíčku štítkem "křehké", možnost večerního doručení (volitelně) a telefonické kontaktování zákazníka, pro případnou změnu doby či místa doručení.

Možnost platby kartou nebo v hotovosti.
Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy.
Reklamace zásilky je možná do 3 dní od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání!

Zboží doručováno Českou poštou – Doporučená zásilka

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 75,- Kč.

Cena nezahrnuje žádné další služby, protože je Česká Pošta nenabízí. Zásilka je přepravována s dopisy, nikoli s balíky, nelze ji vložit do schránky a z toho důvodu, pokud nebude objednávající zastižen, obdrží do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedené poště. U těchto zásilek není možná jakákoliv komunikace s dopravcem a nemáme žádnou možnost zásilku ovlivňovat či podrobně sledovat. Česká Pošta negarantuje žádný čas doručení. Při zvolení tohoto způsobu přepravy přebíráme u zboží v celkové hodnotě do 500 Kč garanci doručení do 14 dnů. Pokud nebude zásilka v této lhůtě dodána, považuje se objednávka za stornovanou. Případné znovuodeslání je považováno za novou objednávku a náklady s tím spojené (např. příplatek za expresní odeslání nebo rozdíl v ceně při změně způsobu doručení) budou započítány do nové faktury. V případě, že se již zásilka nebude odesílat znovu a kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet. Při platbě dobírkou nebudou účtovány náklady spojené s výrobou zboží a expedicí zásilky. Za případnou ztrátu či poškození během přepravy u zboží v hodnotě nad 500 Kč neručíme! Případnou reklamaci přepravy řeší zákazník přímo s přepravcem. Nelze odeslat křehce.

Zboží doručováno Českou poštou – Balík do ruky

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 145,- Kč.

Cena nezahrnuje žádné další služby, protože je Česká Pošta nabízí pouze za příplatek. Označení balíčku nápisem "křehké" je možné pouze přiobjednáním této služby České Pošty  "odeslat křehce" individuálně  a to po emailové nebo telefonické domluvě. Tato služba je zpoplatněna částkou 35 Kč.  Opravenou cenu objednávky zasíláme emailem a tento email je třeba pro řádné vyřízení objednávky potvrdit ze strany zákazníka. V případě, že nám zašlete tel. číslo a email, bude Vám dopravcem odeslána informace o doručování balíčku. U těchto zásilek není možná jakákoliv komunikace s dopravcem a nemáme žádnou možnost zásilku ovlivňovat . Případnou reklamaci přepravy řeší zákazník přímo s přepravcem. Česká Pošta garantuje doručení v termínu pouze případným vrácením ceny poštovného a to rozdíl mezi službou balík do ruky s garancí termínu dodání a obyčejný balík bez garance termínu dodání. Odpovědnost za případnou škodu vzniklou chybou na straně přepravce nedodáním zboží v garantovaném termínu přepravce odmítá přijmout. Jelikož nejsme schopni nijak ovlivnit dodržování podmínek přepravy přepravcem, neneseme žádnou odpovědnost za výše popsané škody.

Zboží doručováno Českou poštou – EMS

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 200,- Kč.

Cena nezahrnuje žádné další služby, protože je Česká Pošta nabízí pouze za příplatek. Označení balíčku nápisem "křehké" je možné pouze přiobjednáním této služby České Pošty zaškrtnutím možnosti "odeslat křehce". Tato služba je zpoplatněna částkou 35 Kč. V případě, že nám zašlete tel. číslo a email, bude Vám dopravcem odeslána informace o doručení balíčku. U těchto zásilek není možná jakákoliv komunikace s dopravcem a nemáme žádnou možnost zásilku ovlivňovat . Případnou reklamaci přepravy řeší zákazník přímo s přepravcem. Česká Pošta garantuje doručení v termínu pouze případným vrácením ceny poštovného a to rozdíl mezi službou EMS s garancí termínu dodání a obyčejný balík bez garance termínu dodání. Odpovědnost za případnou škodu vzniklou chybou na straně přepravce nedodáním zboží v garantovaném termínu přepravce odmítá přijmout. Jelikož nejsme schopni nijak ovlivnit dodržování podmínek přepravy přepravcem, neneseme žádnou odpovědnost za výše popsané škody.

4) Záruka

V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datumem uvedeným na dokladu. Záruční lhůta je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. 

5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil (např. i nedostatečným nebo neúplným popisem úprav zboží). Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.

6) Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.  Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. 

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal a to nepoškozené, nepoužité a v původním neporušeném obalu. 

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich originální obal,
  • na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.

7) Doručení a dodací podmínky

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

U každého způsobu přepravy je uvedena dodací lhůta. V případě úprav na přání zákazníka může být tato lhůta individuálně prodloužena o dobu nutnou na zpracování úpravy. 

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

Jak postupovat při vracení zboží:

1) Připravte zásilku dle popisu níže. Jak mile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.
2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže Vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze Vám budou vráceny na pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

8) Způsoby úhrady

Veškeré způsoby úhrady, lze vybrat při výběru dopravy. 

Některé způsoby platby jsou zpoplatněny a to částkou odpovídající nákladům spojeným se zajištěním této platby (např. poplatek za platební transakci jejímu zprostředkovateli - přepravce, platební brána).


Platba předem na účet - při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet
dobírka - objednané zboží Vám zašleme poštou a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti. Nevyzvednutí zásilky na dobírku není považováno za řádné odstoupení od kupní smlouvy a v tomto případě bude vystavena faktura zahrnující náklady spojené s výrobou zboží na přání a expedicí.
osobní odběr - platí v hotovosti při osobním odběru.
platební karta

9) Bezpečnost

Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi.

Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).

10) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, zašlete nám emailem na adresu info@jedlyfotopapir.cz dokumentaci k poškození, detailní popis závady a navrhovaný způsob řešení. Většinu reklamací řešíme individuálně k maximáln spokojenosti zákazníka. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

 

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Zuzana Matulová

jedlýFOTOpapír.cz

Obchodní podmínky jsou platné od 10.4.2017 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.